logo
Populate the side area with widgets, images, navigation links and whatever else comes to your mind.
Strömgatan 18, Stockholm, Sweden
(+46) 322.170.71
ouroffice@freestyle.com

Follow us

מתאמות רפואיות – בסיס עבודת המרפאה

מתאמות רפואיות – בסיס עבודת המרפאה

מתאמות מרפאה בשילוב כלים וטכניקות מעשיות בעולם הרפואה

1. מבוא

ידיעת המתודולוגיה של עבודת המתאמת דורש מיומנויות ספציפיות בעולם התוכן של המרפאה. מהות הקורס המוצע, הנו רכישת כלים אשר יהוו יתרון משמעותי בעולם הרפואה הפלסטית.

במהלך הקורס רוכשים התלמידים את היכולת לתקשר עם לקוחות ועמיתים, להעביר מסרים, לפתח קשרים עסקיים ואישיים – וכל זאת בדרך ברורה, עניינית וממוקדת עבודת המרפאה. בנוסף, שם הקורס דגש על דרך ותפיסת עבודה מהנה ופרודוקטיבית תוך שימוש לכללי האתיקה הנהוגים בעולם הרפואה. כגון: עבודה שוטפת, לקוחות פוטנציאליים, בניית קשרים ושיתופי פעולה, מתן חוות דעת בסיסית, דו״חות, סקרים, דואר אלקטרוני, פקסים ומכתבים, ואף מקנה ידע ומודעות להבדלים בין דפוסי קניה ובין קודים שונים של התנהגות.

2. מטרות הקורס

מטרת הקורס היא להשיג יכולות בין אישיות ויכולת ניהול המרפאה בדרך פרודוקטיבית ומכוונת תוצאות כגון : חסכון בהוצאות שוטפות, ניהול ותכנון הזמן, קבלת החלטות עסקיות נכונות יותר

3. קהל היעד

הקורס מיועד למנתחים פלסטיקאים ולמתאמות רפואיות המעניינות לשפר את היכולת העסקית בעבודת השוטפת ושליטתם בניהול ותיאום בין הלקוחות הפוטנציאלים לרופא ולקידום עסקיהם.

4. נושאי לימוד עיקריים

תקשורת הישגית וסגנונות תקשורת בין אישית- סגנונות הלקוחות

הצגת המרפאה, "המוצר" והשירותים

ניהול פגישות

הטלפון ככלי מנצח ו כאמצעי מכירה ושיווק

"המקרב" ככלי לפגישות מוצלחות – סגנון המכירה הטבעי.

גישור וטיפול בבעיות יומיומיות

אומנות השרות המוכר – "מכירה קשה" – מכירה מהלב

אתיקה מקצועית

ניהול לקוחות לרבות עבודה בשיטת – מיצוי פוטנציאל לקוח

השפה החמישית – שפת הגוף של הלקוחה

אימון הזיכרון ככלי מכירתי, שירותי וניהולי

זכרו, האדם המצליח לשלוט ( או לא ) בלו"ז קובע את ההכנסה של המנתח

קביעת לוחות זמנים אסטרטגית למנתח החכם

מה צריך לדעת בנושא תמחור… מהשיחה הראשונה .. כיצד להציג תמחור של ניתוחים והליכים רפואיים – הסכנות בהנחות ועוד…

למדי כיצד להימנע ממחבלי זמן המעצבנים את המנתחים ואת החולים

למדי איך ולמה את צריכה לחייב עבור הייעוצים שלך…

בדיקת גורמים מה גורם ללקוח לא לקבוע תור… אני רוצה לחשוב ועוד. ( משחקי תפקידים )

חולים נאמנים או מרוצים : האם יש הבדל בינהם…? קבלת תובנות חדשות לבדיקת נאמנות לקוח – כלי לקבלת פידבק.

דמי קדימה לפני ניתוח

נסקור מגוון דוחות ונדון בנתונים

כיצד לשפר את המעקב במרפאה – אתה לא יכול לנהל את מה שאתה לא יכול למדוד..!

שימור לקוחות

משך הלימודים

הקורס נלמד במשך חצי יום, המתפרשות על פני 12 מפגשים לאורך 3 חודשים.